Özlem Orçun
Erken Çocuklukta Yaratıcılık ve Düşünmeyi Görünür Kılma
Atölye: Erken Çocuklukta Yaratıcılık ve Düşünmeyi Görünür Kılma
Süre: 60 Dakika
Kontenjan: 25 Kişi
Atölye İçeriği: Erken çocukluk döneminde yaratıcı düşünme becerilerinin artması problem çözme becerilerini de geliştirmektedir. Bu atölye çalışması ile soyut olan düşünmeyi öğretim süreci içinde görünür kılmak için hangi öğretim tekniklerinden ve nasıl yararlanabiliriz? Öğrencilerin yaratıcı düşünmesi için neler yapabiliriz? Scamper Çalışması nasıl uygulanmalı? Sorularının yanıtlarını hep birlikte bulmaya çalışıp örnekleri öğretmenler ve veliler ile birlikte uygulayacayacağız.
Hedef Kitle: Okul Öncesi – İlkokul öğretmenleri ve velileri
Özgeçmiş
Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitimi anabilim dalından 1999 yılında mezun oldu. İstanbul ve İzmir’de çeşitli Özel okullarda 23 yıl Öğretmenlik ve yöneticilik yaptı. 2016 yılında Şarkı Söyleyen Kurbağalar isimli hikaye kitabını yazarak yazarlık kariyerine adım att. 2018 yılında Nilda ve Vız Vız Arılar, 2023 yılında ise Küçük Adımlar Keşif Serisi isimli eğitim seti ile birlikte Sadık Uygun Yayınları Okul Öncesi Eğitim Koordinatörü olarak görevine devam etmektedir.